Cornulete fragede cu rahat

    

 


  
    De Paste am facut aceste cornulete minunate, foarte fragede, dar in acelasi timp pline de calorii :P

       Visam de mult sa fac niste mini corunlete fragede, asa ca am zis sa incerc reteta de cornulete cu smantana si untura.
 Daca nu aveti untura merge si cu unt foarte gras, chiar daca nu e acelasi lucru.

         Eu am pastrat cateva timp de o saptamana intr-o cutie inchisa si au fost senzationale,  fragdede de se topeau in gura :)

Ingrediente:
200 g smantana
200 g untura curata
2 linguri zahar pudra
~600 g faina
+
rahat
zahar pudra
1/2 pastaie de vanilie

Mod de preparare:

        Toate ingredientele pentru aluat se amesteca intr-un bol si se framanta pana se formeaza un aluat maleabil. Se lasa la rece 20 minute, invelit in folie alimentara.

          Aluatul se imparte in mai multe parti, se intinde cate un dreptunghi mare din care se taie 3 dreptunghiuri mai mici. Fiecare dreptunghi se taie in triunghiuri si se aseaza cate o bucatica de rahat pe fiecare baza si se ruleaza, de la baza spre varf. 
        (Eu le-am facut extrem de mici,asa imi plac mie, deci triunghiurile au fost subtiri, dar se pot face si mai mărișoare).
       Se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se coc la foc mediu, pana se rumenesc putin.

            Se scot din cuptor si se lasa sa se raceasca, apoi se tavalesc prin zahar pudra amestecat cu pastaia de vanilie maruntita.

Se pastreaza in cutii inchise( sunt mai bune dupa cel putin doua-trei zile).