Salam de biscuiti cu rahat, stafide si nuca




           Un desert clasic, pe care il refac ori de cate ori imi amintesc de el si cand poftesc la ceva dulce rapid.

                      De mica imi placea, iar cand il pregatea mama imi placea sa mananc direct din bol, cu lingurita...un deliciu.

De data aceasta am adaugat putina ciocolata neagra, nuci, stafide si rahat.

O reteta simpla si rapida!



Ingrediente:
800 g biscuiti
400 ml lapte
 200-250 g
100 g unt
4 linguri cacao
50 g ciocolata
esenta de rom
nuci
rahat
stafide

Mod de preparare:


Biscuitii se rup bucati. Se adauga stafidele inmuiate in apa cald, rahatul taiat bucatele si nucile tocate.





Untul se taie bucati si se pune intr-o cratita impreuna cu zaharul si ciocolata; se pun pe foc mic pana se topeste untul. Intr-un castron se pune cacaua si cateva linguri de lapte cu unt si se amesteca bine fara sa ramana cocoloase. Cacaua se pune in cratita de pe foc si se fierbe 5 minute pana se ingroase putin.





Amestecul fierbine se torna peste biscuiti impreuna cu esenta si se amesteca cu o lingura de lemn.





Compozitia obtinuta se imparte in trei si se aseaza pe folie alimentara/hartie de copt si se modeleaza salamul.  





Se  inveleste in folie si se de la frigider cateva ore sau pana a doua zi.
Se poate da prin zahar pudra.
Eu l-am taiat cand nu era complet racit; rece este compact.