Gofre cu ciocolata si caramel





           Saptamana trecuta am gasit o frma prin camara si mi-am zis sa o pun la treaba :) Dar ce sa fac cu ea?! Gofre dulci sau saratele? Cum ador dulciurile, am înclinat spre gofre.
       Nu puteam sa le las simple, asa ca am facut un sos caramel delicios, usor sarat si ganache de ciocolata. 
Combinatia e perfecta!

Va las pe voi sa le incercati si sa imi spuneti parerea voastra :)

Weekend de poveste!


Ingrediente:
Gofre:
100 g unt
2 oua
100 g zahar pudra
250 g faina
1/2 lingurita praf de copt
rom
1/2 ceasca nuci macinate

Ganache de ciocolata:
100 g ciocolata
 70 ml frica
2 linguri zahar

Toate ingredientele se pun in robotul de bucatarie si se mixeaza pana obtineti o bila de aluat. Aluatul il puneti in folie alimentara si il lasati la rece.

Forma de copt se pune pe flacara pentru 5-10 minute. Din aluat se rup bucate;e si se formeaza bile. Fiecare bila se aseaza in mijloccul formei si se inchide aducand cealalta parte a presei. Se coace pe ambele parti pentru 1-2 minute.
Odata ce se incinge forma, aluatul se coace mult mai repede.

Ciocolata rupta bucati se pune intr-o cratita cu 200 ml frisca lichida si se pune pe foc mic, pana se topeste ciocolata. Glazura obtinuta se lasa sa se racoreasca, apoi se lasa la frigider pentru 2 ore. Dupa ce a stat la rece se mixeaza bine.

Se lipesc gofrele cu ganache de ciocolata, doua cate doua. Se pot glazura sau se pot lasa simple.