Biscuiti cu ciocolata si sos caramel / Flourless chocolate cookies







Aseara am facut si mancat cei mai buni biscuiti cu ciocolata! 

             Sunt crocanti la exterior si decadenti in interior, iar crema spumoasa de ciocolata si sosul de caramel putin sarat le desavarseste gustul minunat.




               Am vrut sa ii las asa simpli, dar parca nu erau asa cum imi doream :) Eu nu prea mananc biscuiti asa simpli, de fiecare data ii completez cu o crema sau un sos.

                 De data aceasta am ales o crema de ciocolata si un sos delicios de caramel, care au fragezit biscuitii si i-au transformat intr-un desert delicios.

E musai sa ii incercati!
 P.S:
        Daca îi pregatiti pentru sarbatori si vreti sa ii faceti dinainte, va recomand sa pregatiti doar biscuitii si sa ii umpleti inainte cu doar cateva ore.

Ingrediente:
24 biscuiti(simpli)
100 g ciocolata
1 oua
70 g zahar
20 g unt
25 g faina
3 g praf de copt
esenta de vanilie
50 g ciocolata tocata

Crema:
100 g ciocolata
70 ml frisca lichida
2 linguri zahar

+
sos caramel

Mod de preparare:

Oul se mixeaza cu zaharul pana obtinem o crema densa, apoi se adauga vanilia si se omogenizeaza. Faina se amesteca cu praful de copt si se incorporeaza in crema de ou. Ciocolata tocata se topeste impreuna cu untul si se lasa sa se raceasca. Cand este racita se amesteca cu cealalta compozitie si cu ciocolata tocata si se lasa 10-15 minute sa se odihneasca.
Nu adaugati mai multa faina, 25 g este suficient.
 O tava se tapeteaza cu hartie de copt(eu folosesc tava mare de la aragaz) si se pune cate o jumatate de lingurita din compozitie. Eu am folosit o lingurita mai mare si la inceput am pus una intreaga, dar au iesit biscuiti gigant, asa ca la a doua tura am pus doar jumatate si au iesit perfect. Lasati spatiu mare intre ei, eu am copt cate 6 in tava mare. 
Se coc aproximativ 8-10 minute, dar fiti cu ochii pe ei pentru ca se fac repede. 

Crema ganache:

Ciocolata tocata se amesteca cu frisca lichida incalzita si zaharul, si se amesteca pana se omogenizeaza. Se lasa sa se raceasca, apoi se mixeaza pana devine spumoasa. Puteti adauga ce arome doriti.

Crema se pune intr-un pos si se spriteaza pe jumatate din cantitatea de biscuiti, apoi se pune sos caramel si se lipesc cu cealalta jumatate.