Waffles-reteta de baza/ Belgian Waffles




     Ziua de astazi nu a inceput tocmai bine, o durere de cap m-a trezit mult prea devreme pentru o zi de sambata, fiind libera :( Mi-a trecut repede cu un medicament, asa ca am putut livra o comanda pentru o miresica.

        La intoarcere as fi vrut sa dorm, dar razele soarelui era prea blande si m-au facut sa visez la o portie de waffles delicioase si o serie de poze la lumina naturala.
Nu am stat pe ganduri si am trecut la fapte.

         Am preparat rapid aluatul, care este extrem de simplu, aveti nevoie de un castron si un tel, apoi mi-am pregatit cadrul pentru fotografii.

       Mi-a placut la nebunie sa folosesc din nou lumina naturala pentru aceste fotografii si, zic eu, a fost de buna augur :)


Va las pentru maine reteta de waffles, pentru un mic dejun rapid si delicios!
 
 
Ingrediente:
1 oua
120 g zahar
100 ml lapte
50 g unt
120 g faina
1/2 lingurita praf de copt
esenta de vanilie/rom

Mod de preparare:

           Ingredientele lichide (unt topit, ou si lapte) se amesteca cu zaharul 2-3 minute, cu un tel, apoi se adauga faina amestecata cu praful de copt si se omogenizeaza. Se adauga esenta.

Waffles se coc in aparatul special, punand cate o lingura din compozitie.

Se servesc cu dulceata ,crema ganache sau caramel.