Milkshake cu mure si inghetata de iaurt









         Ieri am primit un mail prin care eram invitata sa particip la concursul organizat de Gustos.ro si Philips, "Castiga timp cu Philips". M-a incantat ideea, asa ca am pregatit un milkshake mai special, delicios si perfect pentru zilele însorite.
       Am ales sa fac o bautura racoritoare, simplu de preparat, mai ales daca aveți inghetata facuta sau cumparata. Merge cu orice fel de îngheţată, eu am ales una de iaurt pe acelaşi principiu: rapid si racoritor!
        Ce as face cu timpul castigat folosind produsele Philips? E simplu, as prepara o tarta delicioasa, cu fructe de sezon, care merge de minune alaturi de acest milkshake. milkshake.

Ingrediente:
Milkshake:
200 g mure
2 linguri miere
350 ml lapte

Inghetata:
200 g iaurt
3 linguri zahar
100 ml frisca lichida
1/2 pastaie de vanilie



Mod de preparare:
Inghetata:

      Iaurtul se amesteca cu zaharul si pastaia de vanilie. Cand zaharul este dizolvat se adauga, treptat frisca lichida batand cu un tel sau un mixer. Compozitia obtinuta se pune intr-o caserola si se da la congelator pentru 30 minute, apoi se scoate, se amesteca cu o lingura si se baga din nou; de data asta se lasa sa inghete complet.

MilkShake:

      Toate ingredientele se pun in vasul blenderului si se "blenduiesc" bine. Trebuie sa rezulte un amestec omogen. Milkshake-ul se imparte in 3 pahare, deasupra se pune cate o cupa de inghetata.









Weekend placut!