Bomboane crocante cu nuci



          Reteta asta am vazut-o pe Euforia Tv, inainte de sarbatori si mi s-a parut minunata, asa ca am incercat-o.
             Mi-au placut mult bomboanele astea, crocante, dar fragede si cu gust intens de caramel, asa cum imi place mie :) Fragezimea este data de bicarbonatul de sodiu.
          Este o reteta perfecta pentru persoanele carora le place a aiba mereu ceva de rontait :)

Va doresc o saptamana minunata!
   ♥ ♥ ♥

Ingrediente:
250 g zahar
2 linguri glucoza lichida
2 linguri apa
2 linguri unt
1 lingurita bicarbonat de sodiu
1 lingurita esenta de vanilie
150 g nuci sau alune

Mod de preparare:

Zaharul se pune intr-o cratita impreuna cu apa si glucoza lichida si se lasa sa se dizolv. Este bine ca in timp ce se dizolva sa umeziti marginile cratitei cu apa rece, cu ajutorul unei pensule pentru a nu ramane cristale de zahar. Cand se formeaza bule se adauga untul amestecat cu biscarbonatul si esenta de vanilie si se amesteca rapid; se va forma un amestec mai dens. Adaugati nucile si opriti focul. O tava se tapetaza cu o hartie de copt care se stropeste cu putin ulei, apoi se toarna compozitia fierbine. Se intinde si se lasa sa se intareasca. Se rupe sau se sparge cu un cocan pentru snitele.

Se pastreaza intr-o cutie etans.