Biscuiti spiralati


 




              Am facut acesti biscuiti si acum vreo doi ani, dar pentru ca am rasfoit blogul si nu mi-au placut pozele, am zis sa ii refac(cu ceva modificari) si sa repostez reteta, pentru ca merita sa fie in centrul atentiei.
       Sunt perfecti pentru copiii dv sau pentru dv. Cu siguranta o sa aprecieze aspectul lor si nu mai zic ca sunt un cadou potrivit de Craciun. Mie imi plac cadourile comestibile sau handmade si nu cele cumparate, asa ca puteti face mai multe feluri de biscuiti si sa le ambalati frumos in cutii pentru a oferi un cadou frumos.


Ingrediente:
1 ou
150 g zahar pudra
160 g unt
100 ml frisca lichida
400 g faina
2 linguri cacao
1 lingurita extract de vanilie
1 varf de cutit praf de copt

Mod de preparare:

Untul la temperatura camerei se mixeaza cu zaharul pudra pana devine o crema spumoasa. Se adauga oul, frisca lichida si se mixeaza pana se incorporeaza bine si devine o crema omogena. Se adauga aromele si se incorporeaza faina amestecata cu praf de copt.
Aluatul se imparte in 2 parti egale. In una din jumatati se incorporeaza prin framantare cacaua.
Masa de lucru se unge cu ulei; se intinde aluatul negru intr-un dreptunghi egal cu cel alb. Peste foaia neagra se aseaza foaia alba si se ruleaza impreuna.

Rulada se lasa 30 de minute la frigider (sau 15 minute la ongelator), apoi se taie felii de 1 cm grosime si se aseaza pe o tava tapetata cu hartie de copt.

Se coc aprox 15 minute in cumptorul preincalzit la 180 grade C. Se pastreaza in cutii din metal inchise erimetic.

Eu am lipit o parte dintre ele, cu o crema de ciocolata.