Biscuiti cu ciocolata si banane









Îmi place sa am mereu la micul dejun ceva dulce, iar cea mai simpla varianta este cutia mea magică cu biscuiți ;) Imi place sa încerc mereu alte combinații sa nu cumva sa mă plictisesc, dar din păcate nu reuşesc de fiecare data sa pozez. Biscuiții aceștia se situează în topul celor mai buni, alături de biscuiții Oreo :)

Ingrediente:
1 ou
200g unt
150 g zahar pudra
1 banana
230 g faina
5 gpraf de copt
50 g bobite de ciocolata
2 biscuiti oreo(optional)
1/2 pastaie vanilie

Mod de preparare:

       Untul se mixeaza cu zaharul pana devine cremos, apoi se adauga oul si banana pasata; se amesteca bine. Faina se amesteca cu praful de copt si se incorporeaza in compozitie (va rezulata o compozitie moale, ce nu poate fi modelata).La sfarsit se adauga bobitele de vanilie, bobitele de ciocolata si biscutii sfaramati.

        Compozitia rezultata se pune in frigider pentru 30 minut. Intre timp se preincalzeste cuptorul pentru 10-15 minute. O tava se tapeteaza cu hartie de copt si se pune cate o lingurita de aluat, lasand distanta intre biscuiti. Tava se introduce in cuptor pentru fix 13-14 minute.(Daca ii vreti mai crocanti, opriti focul si mai lasati 5 minute in cuptor). Se procedeaza la fel pana se termina compozitia. 
Se pastreaza in cutii metalice inchise.