Supa Minestrone



V-am spus  ca am sa va arat cateva supe/ciorbe si nu stiu cum se face ca dulciurile au mereu prioritate la postat:))  Oare de ce?!  Am sa va arat o multime de retete cu prajituri delicioase, dar nici supele nu sunt mai prejos. De exemplu aceasta supa este un deliciu, cu origini italiene :) Daca eliminam busuiocul ii putem spune pe romaneste "Supa deasa". Aceasta este o supa vegetariana, contine doar vegetale(orice vreti voi si paste sau orez.
In afara de ce am pus eu puteti sa mai adaugati fasole verde, telina sau ce mai aveti la indemana.
Si cum e veggie merge la  provocarea "Dulce Romania".





Ingrediente:
1 ceapa
(eu am pus cateva fire de ceapa verde, cu tot cu partea alba)
1/2 ardei rosu
1/2 ardei verde
1 morcov
50-100 g mazare
1 dovlecel
2 cartofi
3 frunze de salata
cateva frunze de loboda
1 cutie rosii cuburi Sun Food*
2 cuiburi fidea/patrunjel
sare,piper
patrunjel
busuioc


*Rosiile Sun Food:

Bogate in antioxidanti, vitamina A, vitamina C si, nu in ultimul rand, licopen, despre care se spune ca previne aparitia cancerului, rosiile nu trebuie sa lipseasca din alimentatia ta zilnica.
Informatii nutritionale/100g: 12 kcal, 1.1 g proteine, 0 g lipide, 3.2 g carbohidrati.
Ingrediente:
rosii decojite, suc de rosii, sare 

 

Mod de preparare:

Intr-o oala se pun doua linguri de ulei si se adauga ceapa, mocovul si ardeiul; se calesc impreuna cateva minute, apoi se toarna 2L de apa si se fierbe la foc mediu petru 20 minute. Se adauga si restul de legume si se lasa pe foc pana sunt fierti cartofii(se mai completeaza cu apa din cand in cand). 
Se adauga rosiile si taieteii/fideaua si se da in cateva clocote. Se opreste focul si se asezoneaza cu verdeata si se condimenteaza dupa gust.





N.B: Daca va este teama sa aprindeti aragazul pe vremea asta, asteptati sa se mai racoreasca, dar trebuie neaparat sa o incercati :)

Pofta buna!!