Ciorba de legume cu orez




      Am facut ciorbita asta de foarte mult timp, dar fiindca a fost asa cald nu am gasit momentul potrivit sa o postez :) Am zis ca nu mananca nimeni o ciorbita calda la asa temperaturi, dar astazi si maine vremea e urata si ploioasa. 
  Ciorbita asta este perfecta pentru o astfel de vreme. Mie imi place foarte mult si pun in ea tot felul de legume, pe care le am la indemana (daca vreti puteti scoate o leguma, care nu va place, sau puteti sa adaugati alte legume).



Ingrediente:
2 cepe
1 morcov
1 ardei rosu
1 dovlecel
3 cartofi
100 g orez
bors
sare, piper
patrunjel
2,5-3 l apa

Mod de preparare:

Ceapa se taie julien sau cubulte, ardeiul, morcovul si dovlecelul cubulete, iar morcovul rondele. Intr-o cratita se pun 2 linguri ulei, apoi se adauga ceapa, ardeiul si morcovul. Se calesc putin impreuna, apoi se adauga apa si condimentele. Se fierb 15 minute, apoi se adauga cartofii, dovlecelul si orezul spalat. Se fierbe ciorbita pana sunt fierte legumele (orezul poate sa nu fie complet fiert deoarece dupa oprirea focului se lasa putin deoparte sa "infloreasca".
Spre sfarsit se adauga borsul, se condimenteaza dupa gust si se pune patrunjelul/leusteanul tocat. 




Pofta buna!!!

 Follow Me on Pinterest